Summa sidvisningar

måndag 6 maj 2013

Måndag 6/5-13 Kaffesumpen till er som läser....



Dagens kaffesump säger...

Var fri!

Att äga sig själv är viktigt, frigör Dig från allt som ÄGER Dig, det kan vara allt från dyrt boende, dåligt jobb, taskiga relationer, stökig garderob :) inget ska äga Dig och Du ska inte äga någon annan
Oops rak sump idag :)
Att tillåta sig bli ägd av någon eller något, är en rädsla hitta den så frigör Du dig själv, vem avvisade Dig? vem sårade Du? Vem eller vad skrämde Dig så Du slutade vara Dig själv?

Ingen är inte lycklig 24/7 ...

Så hur gör man för att ändå lyckas med det man vill och önskar?
...läs mer om det i min bok MagKänsla.nu 
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar