Summa sidvisningar

tisdag 5 januari 2016

Birgitta Werner Medium siare Kontakt info 2016



Nu tar jag emot Kaffesumpsspåing igen! Välkomna ca 8 dagars kö

(OBS! det 0939 telefon nummer ni kan hitta i äldre inlägg är INTE längre aktivt !)
PÅ GÅNG
Vill du se mig på TV där jag svara på mailade frågor?

Meditation 
som ej är köpbar men är GRATIS för medlemmar 

KURS Medial utveckling 


 för alla som är betalande medlemmar
Bli medlem nu från 120 kr månaden 

Birgittas medlemssida

Aktuell info hur du gör för att nå mig nu 
Jag spår dig på ljudfil 
och mailar den till dig så du kan höra 

 priset 350kr 


werner.birgitta.se BUTIK/konsultation

(OBS! du behöver inte vara medlem för att beställa en ljudfil)

Eller Swish OBS  0763-355000
eller konto KOM IHÅG ATT SKRIVA DINA initialer och GÅVA! Swedbank 81471 konto 9840280631 
maila dina frågor till werner.birgitta@telia.com

Du kan fråga om allt möjligt som kärlek, ekonomi, arbete,tidigare liv eller helt enkelt "vad kommer för mig" 
HUSRENING, vilka som finns med dig från andra sidan

Du kan också fråga om till exempel ursprung till dåligt mående och jag rekommenderar Homeopatmedel som läker chocker, ångest, sömnbesvär, oro, rädslor, ilska, undergivenhet, depression, sorg, kärlekssorg, PMS, eksem, kolik, 

 mm mm.
Du kan maila hur många frågor du vill 

(jag är ledig Fredagar)

Tack fina ni för ert förtroende KRAM


Gå med i VÅR Facebook grupp Andlig Frihet som är vad den heter
Andlig Frihet


1 kommentar:

  1. Var bara tvungen att skicka ett litet medelande till dig😊, har lyssnat på dina kaffesump ett tag, och tyckt att budskapen ofta stärker det jag känner, men nu gick jag tillbaka till söndagens, jag hamnade i en orkan, vilket jag inte gjort på många år, jag drunknade i mina känslor, och en över 20 årig till och från relation bröts, jag sårade och visade 0 respekt, kände mig sviken och oälskad, och egot och mitt sårade jag tog över, hade jag lyssnat på din sump, så hade jag kanske handlat annorlunda☺, du är såå bra💚, och jag tar till mig det du sa, om att känna sig oälskad, ljugen på osv, med mig😊, och att min kära på andra sidan omhuldar mig😍, tack ska fortsätta lyssna på dig och jag kanske måste återkomma om medicin😊.. ha det så gott hoppas halsen blivit bättre😙

    SvaraRadera