Summa sidvisningar

tisdag 21 maj 2013

Dagboken... och min vikt!! helt OTROLIGT!!

Jag kom hem för en stund sedan  svettig och varm och kände att jag bara måste väga mig, hade lovat mig själv att bara väga mig en gång i veckan för att inte bli besviken, nåja :) jag har nu alltså gått ner till 101.5 kg???!!! jag har på nio dagar tappat 4,5 kg!!


Det här åt jag igår :)
mellan kl 11-19 OCH INGET MOTION
2 franska med smör o ost + mjölk
kycklinlår med ris o sky
8 cholkadbitar, stor :)
10 tigerräckor med thaisås
jag valde att fasta i två dagar, miss att det är under helgen så jag ska byta :) och de anra fem äter jag vad jag vill mellan 11-19.
Titta in HÄR så finns en länk i stycket till svt play :)
Kramar från en "magrande" snart fd fläskfia :)
Birgitta

i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar