Summa sidvisningar

söndag 5 maj 2013

BONUS! Kaffesump Söndag 5/5-13 tILL ER SOM LÄSER......


Dagens BONUS kaffesump säger.....

Älska Dig själv!

klassiskt?? men hur gör man?? 
Att älska sig själv är inte att stampa med foten och "jag ska HA" det är inte heller att älska sig själv att vara så snäll så Du går under och blir trampad på, inte heller är det älska Dig själv att  utsätta Dig för faror eller dåliga relationer. Att bli medveten om Dina mönster är en början, välj att se Dina rädslor så styr dom Dig inte längre och fokusera på Dina kvalitéer 

Ingen är inte lycklig 24/7 ...

Så hur gör man för att ändå lyckas med det man vill och önskar?
...läs mer om det i min bok MagKänsla.nu 
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar