Summa sidvisningar

måndag 6 maj 2013

Dagbok 6/5-13




Jag har många funderingar om allt möjligt så nu får det bli en öppen Dagbok så länge.
Vem är jag då, en tjock 52-årig företagare och mamma till två fantastiska söner som nu är unga vuxna, 20+ snart 19, var försvann tiden? 
Min blogg blev allt mellan jord och himmel, så lustigt när jag sorterat tidigare inlägg och det blir också en dagbok.

I gårdagens sump stod det , Älska dig själv, HÄR kan du läsa den.....
Jag har mått riktigt dåligt under en period, grubblat på allt gammalt skit som varit, folks inställning och hur dom tycker dom har rätten att bete sig mot andra, det är någorlunda ok så länge det bara berör mig, men när det drabbar mina söner!!! Jag kommer att skriva mer om det en annan dag :) Nåja jag hittade igen ett homeopamedel igår som fick direkt verkan SKÖNT, så nu styr inte min negativa tankar och sorg mig längre, såååå härligt med Homeopatmedel.

FOTO PÅ MIN ALTAN FRÅN 2012

Jag tog och städade på min altan igår, ett så stort och "bra" förråd på vintern :) men snart är det fixat. Jag glasade in den mm i fjol du kan klicka på länken ALTANEN om du vill se hur jag gjorde, SJÄLV :)
Kram 
Birgitta Werner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar