Summa sidvisningar

tisdag 2 december 2014

Tisdagen den 2/12-14 Kaffesumpen säger.......

Ditt Medium / coach
Birgitta Werner
Telefontid Måndag-Onsdag kl 18-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
0939-1147788

ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 



Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
Beställ med att betala in till BG 5189-8617 eller Swish 0763-355000
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för
290 kr FRI FRAKT
KOM IHÅG ADRESSEN !
läs mer 

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Frestelser!
Åååå spännande :) 
Ser hur Du får en uppvaktning som blir spännande och frestande, kan vara kärlek, jobb, affärer mm.
Energin överlag är stark och det ser ut som om Universum lägger ihop ett pussel, slutför allt faller på plats så ha tillit <3

Jag har slumpat två äldre sumpar, räknas som ny varje gång man läser dem.

Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar