Summa sidvisningar

söndag 27 april 2014

Söndagen den 27/4-14 Kaffesumpen säger.....

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

Dagens kaffesump......
                                 
Du klarar allt Du möter och nu klarar Du också framgång
Ser en så söt ängel som håller i Ditt huvud vinklat åt det håll Du ska gå och Du ser väldigt förvånad ut :)
Så Du HAR starkt stöd, bara gå! 

och ett litet förtydligande... Du behöver INTE leta något eller prestera, Du ska bara fortsätta att göra det Du tycker är roligt och ha tillit :)

Lördagens sump hittar du HÄR
Fredagens sump hittar du HÄR
Jag har siat väder och lite skvaller framöver det hittar du  HÄR
Slumpa en tidigare sump HÄR finns över 600 stycken :)

(Läs min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)
Kram Birgitta

Onsdagen den 16/4 kl 10,00 jag med i  
RADIO KROKOM  
lyssna  på på det avsnittet
klicka  HÄR

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook, 
HAR UTFÖRSÄLJNING! så trångt i lagret så passa på att fynda!! HÄR



  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR
Flera olika antika bänkar ute

Tevagn råglas 60-talet




Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar