Summa sidvisningar

tisdag 24 september 2013

Tisdag 24/9-13 Kaffesumpen säger.........


Goda råd behöver inte vara dyra

Lyssna till Dig själv och se/hör vad andra säger till Dig
En otrevlig person kan lära Dig mycket :) Folk som har en tendens att leta fel på det Du gör, är ett bevis på DIN kommande framgång, och den personens inkompetens, för dom har inget eget att ta fram så dom försöker kväva Din förmåga, entusiasm och framgång :) se dem för vad dom är, ett BEVIS på Din framgång!
Var lycklig! var kreativ! var framgångsrik!:)

Fastnar Du är Du en som lyssnar för mycket på det som är negativt? köp min bok,
(mer om den finns längre ner)

Varma kramar!
Birgitta

Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
Werners bokförlag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar