Summa sidvisningar

onsdag 25 september 2013

Onsdag 25/9-13 Kaffesumpen säger.......


Ser hur Du står i en bubbla av energi och runt Dig finns det Du inte ska ha eller behöver!
Låt inte andras dåliga energier skada Dig, släpp taget om Din skuld och låt dem sköta sig själv.

När människor med dålig energi kommer i Din närhet känner Du Dig trött, ledsen och omotiverad, om "samtalet" sitter kvar i huvudet har Du gett mer än Du borde. Gå ut på en promenad VÄLJ att se allt i Din omgivning och säg det högt eller inom Dig, träd, gräs, sten, sko, person, moln, sol, regn etc och Du har städat bort dåligt folks energier :)

Du med låg och negativ energi, sluta lägg det på Dina vänner, sluta dagligen att prata illa om andra och tag tag i Ditt egna liv, DU har eget ansvar!

Fastnar Du är Du en som lyssnar för mycket på det som är negativt? köp min bok,
(mer om den finns längre ner)

Varma kramar!
Birgitta

Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
Werners bokförlag
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar