Summa sidvisningar

torsdag 9 maj 2013

Torsdag 9/5-13 Kaffesumpen, till er som läser....


Dagens kaffesump säger... 
Ha tålamod 

Hmm :) inte så lätt, men som det syns i sumpen, så ordnar allt upp sig till det bästa under tiden. 
Allt Du drömt om är på väg in kände i går kväll också hur en tung energi äntligen lättade (läs gårdagens sump)
Ser också en lång svans, Du har styrkan och får stabilitet

Ingen är inte lycklig 24/7 ...

Så hur gör man för att ändå lyckas med det man vill och önskar?
...läs mer om det i min bok MagKänsla.nu 
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar