Summa sidvisningar

måndag 16 mars 2015

Lilla mässan i Östersund för kropp, knopp och själ 3-4 OKTOBER 2015



Lilla mässan i Östersund
3-4 Oktober2015
Travet
Krondikesvägen
Östersund

Vi upprepar succén från 2014 

Män och kvinnor, pojkar och flickor
Varmt Välkomna till en underbar helg och chansen till prova på behandlingar och produkter från en del av de fantastiska företagare vi har i Östersund med omnejd 

Så som massage, coachning, spådom, andekontakt, vackra smycket, naglar, hypnos, huvudmassage, bildtolkning, hemodlat och hemlagat,  mm. mm.

Se de nu inbokade utställarna längre ner...fler är på väg in

Vill Du vara med som utställare? maila mig på werner.birgitta@telia.com

gå in på sidan, gill den och dela evenemanget som finns inlagt där kommentera sen att du gillat och delat

Kontant eller Swish ...vi tar ej kort!



Birgitta Werner Medium 

Mässerbjudande: 

Medialrådgivning ca 15 min 250 kr
Bildtolkning 100kr
Du rita en enkel teckning och jag tolkar den ( du behöver inte vara konstnär :) )
Mina böcker finns till försäljning på mässan
Magkänsla 100 kr Drömlexikon 150 kr

Andekontakt, homeopatisk konsultation för värk, sorg eller ångest, coachning, husrening, framtid, tidigare liv, kärlek och relationer, arbete / studier, ursprung sorg/ depressioner, bort tappat , försvunnet mm. mm.

Känd från Sveriges radio Jämtland, Radio Krokom bla Mig kan du i övrigt nå på min egna telefonlinje Måndag-Onsdag kl 18-21 Övriga dagar och tider chansa , har jag tid svarar jag 0939-1147788


Maud Westerlund
Mässerbjudande: Huvudmassage
Företag Lustgården erbjuder även lika kurser så som meditation , kreativ målning, indisk huvudmassage mm.
www.lustgarden.se
Maud 073-862773
Leila butiken Shamanen
Mässerbjudade underbara Kläder i Boheme chic, Goth och vicca stil mfl, rökelser mm. Presentkort!
Butiken finns i Brunflo numera
shamanen.butik@gmail.com

Katy Olsson Mässerbjudande Vackra magnetiska smycken.




Lena
Mässerbjudande:Kanalisering , fråga dina guider. 15 min /150 kr
Spå i runkort, ställ en fråga och dra tre kort, 50 kr
Djurkommunikation, visa ett foto av djuret och få en avläsning 15 min / 100 kr
Jag utför husrensningar, kanaliserar med era guider, länkar med andevärlden, gruppseanser, djurkommunikation och lägger kort med runor
Det kommer också finnas halsband och runor till försäljning.
Min facebook sida

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006194837012
Pia Jarhede, Lerkusen Konsthantverk Jämtland
Mässerbjudande: försäljning av konsthantverk. Trådslöjd, Änglar, hjärtan, ljuslyktor mm. Keramik hästar och lyckovättar. Smycken.

Hemsidan lerkusen.se
Karin Medium / butik
Mässerbjudande:

Medial rådgivning, andekontakt, ca 15 min 250 kr
Tarot rådgivning ca 15 min 250 kr

Jag spår i kärlek och relationer, arbete, studier och råd i livet.
Änglar Healing ca 15 min 150 kr

Jag kommer även ha lite olika varor på mässan:

Pendlar, Tarot kort, Healing Stenar laddade med energi, spå kulor, Present kort.

Försäljning:
Nagellack
Lotions
Nageldekorationer
Filar


Behandling:
Minimanikyr & avslutande Paraffinbad
Behandling för trötta ögon

Mvh Susanne
Lilla Skönhets Salongen
SuNailme
Fältjägargränd 10 A
83131 Östersund
REQ-Butik
Skola & Utbildningar

Homepage: www.sunailme.com

Moami
-Försäljning av produkter från MariaÅkerberg
-Massage rygg, axlar och nacke

Med vänliga hälsningar
Catarina Persson 

Lilla Skönhetssalongen
MoaMi Massage & Kroppsvård





Lena J
 Energiflödet
Mässerbjudande: Prova på behandlingar av TCM Massage med akupressur och Reiki Healing 
15 minuter för 150:-
Boka tid eller köp presentkort på en timmes behandling under mässan för 500:- (ordinarie pris 600:-)
.
Behandlingarna gäller TCM Massage med Akupressur och Reiki Healing.
Företagsinformation :
Lena har TCM Massage med Akupressur och Reiki Healing

Mobilnummer Lena: 0705642353
Elisabeth Ejnebrand Spådam
Jag har jobbat som spådam i över 25 år och jobbar på en spålinje sen tre år tillbaka. Jag arbetar med tarotkort och kanaliserar även en del samtidigt.
 Den som spår sig hos mig får även en upplyftande Reiki-puff samtidigt - är också Reikihealer och ständigt uppkopplad till den Universella Livsenergin 
Elisabeth
Katarina och Eva
Hemplicious
Vi kommer att sälja förpackningar av hampafrön (hela och krossade), olja, protein, müsli och ev fröknäcke. 
Kolla gärna in vår Facebook-sida: https://www.facebook.com/Hemplicious
Ev kommer vi även att sälja hudvårdsprodukter med hampaolja som bas.
Elinor, Massageterapeut Elenor Wisfelt 
Mässerbjudande Massage rygg,nacke och axlar påklädd max 20 min 150 kr
Presentkort
Hemsida: www.elenorwisfelt.com
mail: elwi.lilo@live.se
Massageterapeut Elenor Wisfelt

---------------------------------------------
FOTO KOMMER
---------------------------------
Homepopatisk konsultation
Karoline:

Certifierad Qi terapeut och Diplomerad Klassisk homeopat
Oberoende Fit Line distributör samt Herba plus distributör

Mässerbjudande:

Qi terapi smärtfri ljusakupunktur harmonisering 300 kr
Vid bokning av Qi terapi session 600 kr (ord. 800 kr)
Vid bokning av Homeopatisk konsultation inkl. homeopatiska medel 800 kr (ord. 1200 kr)

Tjänster:

Qi terapi session 800 kr
Klinisk Homeopatisk konsultation inkl. homeopatiska medel

Klassisk Homeopatisk konsultation inkl. homeopatiska medel

Mässerbjudande:
Ett urval av gårdsbutikens finaste produkter finns till försäljning som: Äkta italiensk glutenfri pasta, superfoods, ayurvediska kosttillskott, ekovänliga aromaterapiljus, hudvård från Flowers.

Om företaget och mig: 
Maria Karlsson, Hälsopedagog och meditationslärare driver Hälsa i Hackås med nyöppnad gårdsbutik med ekologisk inriktning i Hackås. Gårdsbutikens sortiment är hälsokost, superfoods, rena hudvårdsprodukter, aromaterapiljus, presenter och ett större utbud av glutenfritt. Hälsa i Hackås finns även som webshop.


Adress: 
Hälsa i Hackås
Hackåsvägen 17
83023 Hackås

Gunvor Karlstrand

Mässerbjudande 
 Access Bars, ordinarie pris 600kr, mässpris 200kr för 20 minuter

Gunvor arbetar som healer -  Reconnective healing och The Reconnection, Deeksha/Onessblessing förmedlare och healing med kanaliserade energibilder, 
Access Bars practitioner, konstnär, Vedic Art lärare och som oberoende distrubitör av Fitline
Hon har en atelje - Atelje Skaparkraft - på Rådhusgatan 89 a I Östersund. www.ateljeskaparkraft.se

Daniela

ÄLSKAR att tova...
Tovar små djur, änglar och älvor på beställning...
"Du skickar kort...Jag tovar ..." är mitt motto.
Tillverkar smycke (bland annat med silkeskokong, maskrosfrön), bokmärke och annorlunda "Grattiskort"

Kika gärna på min sida:

eller hälsa på min lilla "Mini-Butik":

TovaDanis - mini - butik
Lagmansvägen 27
Brunflo / Östersund
"Öppettider" efter överenskommelse: Måndag - Fredag kl.9-15

Skicka sms om ni vill kika förbi : 073 044 85 78


SPRAYTAN

Vacker naturtrogen färg ( EJ ORANGE!)
Mässerbjudande
SprayTan ansikte, hals och dekolletage 200 kr


AUORA och CHAKRA FOTOGRAFERING

Aurafotografering med tolkning av bilden med förgernas betydelse. 
Allt har ett energifält omkring sig och med kamerams hjälp kan du se dina färger du har. olika platser på foto berättar om karaktärsdrag, peronlighet, hur du mår, hur andra uppfattar dig och vilken typ av energi du är på väg in i.. nytta med nöje, både roligt och informativt. tex lite tips om vad du kan behöva tillföra i form av färg/energi.. 

Kostar 200 st eller både aura och chakra foto för 300 tillsammans. 

Jag säljer även kanaliserd frekvens spray Aromas prayer för energiarbete och harmoni . finns i flera olika dofter. 149 st eller 2 för 249 kr mässpris... Yvonne johannesström Mobil 070 693 89 09..

----------------------------------
Psycic Art
mer info kommer inom kort
------------------------------------

REKLAM
---------------------

FÖRETAGARE!

Patricia Erlandsson
Glazyr

Vem styr din tid?

Startade du ditt företag för att du skulle få göra som du vill, styra över din tid och ägna dig åt det du brinner för? Tänkte du att du skulle kunna jobba när du ville men har upptäckt att ditt företag har tagit över? Att du är inne i ett värre ekorrhjul än tidigare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar