Summa sidvisningar

måndag 20 maj 2013

Måndag 20/5-13 Kaffesumpen säger.....


Dagens kaffesump säger....

Lyssna

Dem Du har på andra sidan vill Dig något

Det handlar om att våga ta emot framgång och glädje att våga släppa taget om det omedvetna behovet av att "lösa problem" 

 Du letar fel för att vara säker på att duga, ha något att göra eller så Du är garderad när eländet kommer :) 

Så "lyssna" och leta glädje inte problem

Finns många tips om det i min bok Magkänsla  


Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta

medium, spå, kurs, medial utveckling, siat, sierska, rena hus, spöken, borttappat, medial grundutbildning, seans, kurs, försvunnen, tarot, magkänsla drömtydning,  spå kaffesump, magkänsla,djurkommunikation, andar,  spöken, sorg, framtid, kärlek, drömlexikon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar