Summa sidvisningar

söndag 12 maj 2013

Dagboken Söndag 12/5-13


Så roligt, igen ska mina renoverings foton vara med i Aftonbladets inredningstidning, Härligt hemma, genom Styleroom.... Jag har för mig att jag fick den här fållbänken gratis för den var så ful :) Skrapade, målade nötte, snickrade ihop ett lock och klädde det med stoppning och ett härligt tyg, dock opraktiskt med katter :) Den är väldigt låg i ryggen så jag tog ett krön som var trasigt såga av det skadade och så här blev den, kommer i tidningen snart.
Jag och Beppe tog en skogspromis i solen, vilket skämt, 106 kg över stenar, hala rötter, fastnade i sump marken svetten rann :) nåja vi båda överlevde och nu ska jag måla färdigt en hylla till altanen och väggen som blev kvar av ren leda i fjol, fint ska det bli till studenten :)

Vikt och Hälsa Söndag 12/5
Jag tänker som sagt inte väga mig än, fasta i två dagar gick ok, så nu fortsätter jag som planerat, jag vill ha mitt minne tillbaka åtminstone bättre än nu :)
Fotrfarande trög i huvudet
Energi ca 6 av 10
Kram
Birgitta

Vikt Lördag 11/5 106 kg
 min fasta som började igår gick skapligt :) jag tänker inte väga mig fören om en vecka, energin ligger högre idag, det kan också bero på att jag har huset fullt :) men jag ligger Energi 6 av 10 :)

Vikt Fredag 10/5 106 kg
Minne svagt, gränsar till senil, och det är inget skämt
Energi 2 av 10 möjliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar