Summa sidvisningar

lördag 11 maj 2013

Dagboken Lördag 11/5-13

En härlig Fredag blev det, huset fullt med underbara ungdomar, jag har fått ett kärt besök söder ifrån så för första gången var det mer tjejer hemma än killar. Det planeras också nu för fullt studentfirande den 5/6 ska bli så roligt, och vad fantastiskt bra min son gjort det :) han var ute igår på Mösspåtagning :) så jag förmodar att han har en "trött" dag i dag.... Den stolthet jag känner för mina söner är så STOR hur dom har lyckats att vara sig själv och fortsätta målmedvetet med de dom ska :)

I går insåg jag också den sorg jag har att sönerna växer, hur jag undermedvetet saknar tiden när dom var små, och mitt i allt är jag otroligt Tacksam för att jag tog mig tiden att faktiskt vara och göra massor av saker med dem, allt från att läsa sagor till resor, både utomlands, i Sverige och tälta i närområdet. Hur deras kompisar kom hem till oss på loven och beställde mat och mycket skratt och förtroenden jag fick det är en gåva :)

Det är roligt med kaffesumpen, jag glömmer som att den är faktiskt till mig också :)
 Lördagens kaffesump
Ha en bra dag alla!

Kram Birgitta Werner

PS min fasta som började igår gick skapligt :) jag tänker inte väga mig fören om en vecka, energin ligger högre idag, det kan också bero på att jag har huset fullt :) men jag ligger 6 av 10 :) DS

Vikt Fredag 10/5 106 kg
Minne svagt, gränsar till senil, och det är inget skämt
Energi 2 av 10 möjliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar