Summa sidvisningar

torsdag 9 maj 2013

Dagbok 9/5-13


Jag hade en underbar kväll på altanen igår kväll, kände hur det gamla bara släppte. 
 En period nu har varit bedrövlig, rent ut sagt och ALLT bara krånglar men just nu känns allt skönt och bra, så spännande att se vad som kommer av allt, dagens kaffesump
HÄR fortsatte att prata efter publiceringen, den sa- 
Allt Du önskat Dig kommer, stora pengar och ser stora folkgrupper och än mer pengar :)
Den här fantastiska solnedgången hade jag från min altan i går kväll...
Det har ringt mycket, både på radion och min telefonlinje dom flesta har haft samma problem, Han/hon gör mig inte lycklig. då är du bara uttråkad och/ eller  har problem med jobb/skola eller något annat, det är för lätt att leta problemen i relationen än att ta itu med de egentliga felen :) Mer om det här finns att läsa i min bok MagKänsla.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar