Summa sidvisningar

fredag 26 september 2014

Fredagen den 26/9-14 Kaffesumpen säger.......


Vill du kontakta mig? se dagsaktuell kaffesump så finns info där

DRÖMLEXIKON
Tyda drömmar, fysiska besvär, bilder och spå i spelkort  mm

Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
 FRI FRAKT
Läs mer om mina böcker Drömlexikon  och  MagKänsla.nu 
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon LÄS  


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Nytt är på väg in och Du kan tryggt släppa allt gammalt
och en liten varning,
Anpassa Dig aldrig efter andras avundsjuka eller missunnsamhet tag ett steg ifrån dem och bara fortsätt rakt fram :)

Jag har siat i slutet av Maj och bla om flygplan, bränder mm... Läs HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar