Summa sidvisningar

måndag 11 augusti 2014

Måndagen den 11/8 Kaffesumpen säger.....

Ditt medium Birgitta Werner
För kontakt med mig läs dags aktuell kaffesump

LÄS MER OM MIG HÄR

Tyda drömmar, bilder och spå i spelkort  mm

Mitt Drömlexikon  finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm
 FRI FRAKT
Jag drog fem spelkort och tolkat dem med mitt Drömlexikon läs  HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Gör undan saker som är ogjorda, avsluta, rensa ut och kasta bort 
för nytt är på väg in och hindras av allt som inte är avslutat.

Massor av kärlek finns också i sumpen, leende varm och omtänksam
I sumpen känns det nästan som att just nu är ett typ av "Nyår" där det är viktigt att kliva framåt utan oavslutade saker 

Energierna mullrar på starka saker kommer

Jag har siat i slutet av Maj-14 och bla om flygplan, bränder mm... Läs HÄR

Kram Birgitta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar