Summa sidvisningar

fredag 11 juli 2014

Fredagen den 11/7-14 Kaffesumpen säger.....

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!

Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR
20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
fungerar ej med kontantkort

0939-1147788
Birgitta Werner

Tyda drömmar mm

Nu har mitt Drömlexikon kommit från tryckeriet och finns nu till försäljning
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm

200 kr/st  FRI FRAKT 
Jag har dragit fem spelkort och tolkat dem genom mitt Drömlexikon läs  HÄR

STORSEANS I PITEÅ
Storseans Tisdagen den 29/7 mer info Seans Tisdagen den 29/7 Piteå
och Torsdagen den 31/7 mer info kommer inom kort

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Sumpen pratas mycket och inget händer?
Ser hur Du håller ner Din energi med kontrollbehov och tänka för mycket
Bli medveten om Dina tankar så att dom inte styr Ditt liv, för tankar är aldrig intuition

Du har i sumpen en vacker krona på huvudet men den försvinner och blir ett svart moln för att Du tänker för mycket, så var lat och njut av att vara utvald,för allt blir ändå vad det ska :)

Ha en härlig dag och njut av tyngden av Din vackra krona istället för att skapa krav och hinder med Din tankar

Jag har slumpat äldre kaffesumpar och när du läser den är den lika aktuell som när den publicerades 
 SUMP 1 

Jag har siat i April om bla Karl-Philip Läs HÄR

Telefontid Måndag-Onsdag kl !8-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad

Kram Birgitta

Auktioner
länk hittar du  HÄR
Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar