Summa sidvisningar

tisdag 10 juni 2014

Tisdagen den 10/6-14 Kaffesumpen säger.....

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
fungerar ej med kontaktkort

0939-1147788
Birgitta Werner

PÅ GÅNG
I MORGON Onsdagen den 11/6 kl 10,00
Är jag med i Radio Krokom som deras Medium
sen blir det uppehåll till i höst
Lyssna , ring eller maila in en fråga
klicka  HÄR

I förra veckan skickade jag mitt Drömlexikon till tryckeriet 
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm.
200 kr/st  FRI FRAKT
  
Svischa 0763355000 eller till BG 5189-8617
köp 5 stycken och fri frakt + 1 extrabok
KOM IHÅG ADRESS+ NAMN!! 
( borde vara klar till ca 11-12/6)

Dagens sump handlar om kärlek :)
En relation stärks eller startas nu, Din tvillingsjäl
En väldigt stark relation, ni två har styrkan tillsammans att möta allt som händer
......min andra kopp kaffe säger samma sak :)

OBS! saknar adresser till 2 stycken Drömlexikon beställningar
initialer EW och I-MP
maila adresserna till mig :)

Telefontid Måndag-Onsdag kl 18-21, 
övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
Läs en tidigare sump HÄR 
Jag har siat väder och lite skvaller framöver det hittar du  HÄR nytt inlägg 27/5
Du kan också gå in under Etiketter och slumpa en äldre sump, för den blir då aktuell
 Onsdagen den 28/5 kl 10,00
(nästa gång blir 11/6 )
Var jag med i Radio Krokom som deras Medium
Lyssna på reprisen
klicka  HÄR

Kram Birgitta
Nytt inlagt på Auktioner
länk hittar du  HÄR
UNIK antik SÄNGHIMMEL 1800-talet


Knoppbräda 

 Serveringshylla



Bockbord 1800-talet

Fint litet skåp

Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar