Summa sidvisningar

söndag 1 juni 2014

Söndagen den 1/6-14 Kaffesumpen säger.....

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

PÅ GÅNG

Kurs i Spå i kaffesump
Medial grundutbildning på distans
Jag återkommer med mer info, mitt Drömlexikon ska snart till tryckeriet
och inom några dagar har jag möjlighet att erbjuda delbetalning genom Klarna
Läs mer här


Gräla inte för att du har en tråkig dag
Att vara uttråkad är en slags vila inte depression :) 
Så leta inte fel på allt och alla utan vila så du får ny energi och mer kreativitet

På Måndag skickar jag mitt Drömlexikon till tryckeriet och sen finns den att köpa
Den hjälper dig att tyda, drömmar, bilder i meditation, kanalisering, kaffesump 
och du kan spå dig i vanliga spelkort mm.
Förhandsbeställning 180 kr  till BG 5189-8617 
( borde vara klar till ca 9-10/6)

Telefontid Måndag-Onsdag kl 18-21, 
övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
Läs en tidigare sump HÄR 
Jag har siat väder och lite skvaller framöver det hittar du  HÄR nytt inlägg 27/4
Du kan också gå in under Etiketter och slumpa en äldre sump, för den blir då aktuell
 Onsdagen den 28/5 kl 10,00
(nästa gång blir 11/6 )
Var jag med i Radio Krokom som deras Medium
Lyssna på reprisen
klicka  HÄR

Kram Birgitta
Nytt inlagt på Auktioner
länk hittar du  HÄR
UNIK antik SÄNGHIMMEL 1800-talet


Knoppbräda och antikt sminkbord den är inte sned, utan spegeln är vinklad

Ett rosa + 2 blåa vaddtäcken/ siden täcken och Serveringshyllor två



Bockbord 1800-talet och en mortel 1700-talet

Fint litet skåp

Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar