Summa sidvisningar

tisdag 17 juni 2014

Drömlexikon till salu!




Ett suveränt lexikon från A-Ö som ger dig möjlighet att tolka dina drömmar, bilder du ser i molnen, djur, insekter du möter,kaffesumpen mm. 

Den innehåller också en unik del där du kan tolka fysiska symptomer som värk i vänster ljumske, tryck i tinningen och varför du skar dig på ett av dina fingrar 


Du har även möjlighet med detta lexikon att spå dig själv med vanliga spelkort och tyda vad dom säger. till exempel som HÄR



A4 format och 50 sidor, fulla med fakta


200 kr FRI FRAKT

Kunders kommentarer

Tack Birgitta för den underbara Drömboken..
Så klockrena tolkningar. Kram Marianne


"Gud vilket otroligt drömlexikon, jag är så glad att du gjorde det.
Jag vill köpa ett till min lillasyster, -
Jag fick så många svar på lite allt möjligt ur ditt drömlexikon i morse, satt och läste hur länge som helst... Detta häfte borde absolut finnas i varje hem, det rekommenderas helt klart... så otroligt läckert. Tack igen gumman, skickar massor av kärlek till dig / Eva 



Min syster blev mycket glad över ditt Drömlexikon, hon har hittat mycket som stämmer...
Även hennes döttrar har läst och hittat mycket som fick dem att säga Ahaaa...
Det va hur kul som helst att se på deras miner, när de fattade vad som gick upp för dem...
Kram Eva 

"kusligt vad det stämmer, jag drog några kort och det stämde!!"
"toppen storlek!! och vackert omslag/ Lena"

" men sååå spännande bilder jag har läst på stämmer så bra och
att jag kan spå mig själv , så roligt!!"

" Till och med mina barn läser Drömlexikonet / LM" 

TILLBAKA




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar