Summa sidvisningar

söndag 30 mars 2014

Söndagen den 30/3-14 Kaffesumpen säger......

Ditt medium Birgitta Werner
RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

Dagens kaffesump......
                                   
Energi är på väg
Du får insikter och problem faller på plats
En bra period som nu kommer
Passa på att önska, för energin är rätt just nu!

(Mer om det här finns i min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)
Kram Birgitta

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR





Mycket fina saker på auktioner
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar