Summa sidvisningar

söndag 29 december 2013

Söndagen den 29/12-13 Kaffesumpen säger...

Ring mig
Under Jul och Nyår
kan du nå mig  alla dagar och tider, svarar jag inte kostar det inget

0939-1147788
Birgitta Werner
Ditt medium/ coach



Dagens kaffesump......

Sumpen är svart och vit
Allt i ytterligheter och en kärleksfull varning
Var aktsam med ord och negativ handling som kan skada och såra andra i onödan
Du ska hålla fast vis Din självkänsla och inte bli girig eller avundsjuk
för allt kommer till Dig bara Du är lat :)
Bli försiktig när Du känner , jag måste, MITT!, jag ska skynda mig etc
Städa bilen, gå en promenad eller jogga en mil :)


Slumpa en tidigare sump, den blir aktuell för just Dig när Du läser den.
kram!
Birgitta



Mitt underbara hus i Brunflo blir till salu 2014 mer finns att läsa HÄR

jag har siat vädret se HÄR
Torsdagen den 21/11 kl 11-12 var jag med i Radio Jämtland
för att lyssna till sändningen följ info här Radio Jämtland

INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa


TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook HÄR
  AUKTIONER
http://www.tradera.com/auktioner/Bitta1961
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

Älvans antikt &  kuriosa
Gränsvägen 11 i Brunflo

0763-355000
Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar