Summa sidvisningar

tisdag 5 november 2013

Tisdag 5/11-13 Kaffesumpen säger.....

Dagens kaffesump......

Så "surrig" sump i dag
så jag tolkar den så här...
Mycket som händer kan göra ont men gräv INTE ner Dig för syftet är att det ska bli bra
Ser hur Du avslutar något som inte fungerat
Satsa på Din kreativa sida och Du når snabbt framgång
och stora pengar är på väg in !
ja och så ska Du lita till ALLT Du kan och vet, för ibland vet man inte allt man vet och kan :)
 så lita till ATT DU KAN BARA!! :)
kram!
Birgitta
PS slumpa en tidigare sump, gå in under etiketter till höger DS



Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)
0939-1147788

ÄLVANS antikt & kuriosa


 ÖPPET I BUTIKEN!
under November och December är det öppet varje helgfri Lördag
 kl 11-14
mer finns under etiketten TILL SALU
Vill du komma och titta så ring bara :)
Älvans antikt &  kuriosa
Välkomna!

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
                                                                    AUKTIONER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar