Summa sidvisningar

söndag 29 september 2013

Kaffesumpen säger.....


Var bestämd!
Du står still med all din kraft, sätt gränser, var målmedveten och tag in glädjen.
Pengar på väg in, spännande!
Du får också ett glädjande besked som ger Ditt liv en helomvändning
Du ligger så stark och lycklig i sumpen.
Varma kramar!
Birgitta

Jag kommer att öppna en butik, I DAG! :)
Älvans antikt &  kuriosa Lördag 28/9 kl 11-15
mer hitta du här Älvan och foton utlagda på en del av sortimentet här!
Välkomna!

STORSEANS i Älvans antikt & kuriosa
Söndagen den 29/9-13



Ring mig
Vardagar Måndag-Torsdag kl 18-22 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om min bok Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar