Summa sidvisningar

måndag 17 juni 2013

BONUS!! Måndag 17/6-13 Kaffesumpen säger......

   


Tankarna bara surrar! 
Tillåt Dig att ta en tanke paus så fort Du märker att tankarna bara snurrar på, det OK att tillåta sig den pausen för Du är inte "duktig" för att Du tänker en massa .
En frisk tanke rinner som en stilla Å, och så SKA den vara
Så avsett tid då Du slipper tänka, tex nä nu får det vara nog!! 15-60 minuter och jag struntar i mina tankar och tar en dusch, solar, städar, stryker, tvätta bilen, gör undan på jobbet eller sover en stund..... 
Ett bra sätt att sortera bort och att lita till Dig själv och det ger massor av energi!
Och komihåg, det stressade typen av tankar är ALDRIG intuition utan bara strunt :)
Det är i stillhet mirakel sker, det är i stillhet Du läker, det är i stillhet allt kommer till Dig
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
Tack för att Du delar inlägget 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar