Summa sidvisningar

onsdag 15 maj 2013

Onsdag 15/5-13 Kaffesumpen till er som läser....



Dagens kaffesump säger....
Energi 

Ser en stor boll av kreativitet och energi runt Dig, så fortsätt önska, var uppmärksam på Dina tankar, kritisera inte, leta inte fel, skvallra inte utan låt allt positivt nu bara komma!
Kom ihåg att när Du är i ett flöde skapa styrka till dipparna, för dippar är bara vila, så att du inte fastnar för djupt i dem nästa gång
Ingen är inte lycklig 24/7 ...

Så hur gör man för att ändå lyckas med det man vill och önskar?
...läs mer om det i min bok MagKänsla.nu 
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar