Summa sidvisningar

lördag 4 maj 2013

Lördag 4/5-13 Kaffesumpen till er som läser......


Dagens kaffesump säger...

Du klarar allt även framgång

 Att börja något kan vara enkelt men att fortsätta när det krånglar eller blir framgång kan vara besvärligt om Du har med Dig förväntan av att misslyckas, bli övergiven eller bedragen
När det krånglar och tjorvar, ta det lugn och håll fokus på ditt syfte, så inte de negativa tankarna får fortsätta att styra

Ingen är inte lycklig 24/7 ...

Så hur gör man för att ändå lyckas med det man vill och önskar?
...läs mer om det i min bok MagKänsla.nu 
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
 Tack för att Du delar inlägget
Kram Birgitta
medium, spå, kurs, medial utveckling, siat, sierska, rena hus, spöken, borttappat, medial grundutbildning, seans, kurs, försvunnen, tarot, magkänsla drömtydning,  spå kaffesump, magkänsla,djurkommunikation, andar,  spöken, sorg, framtid, kärlek, drömlexikon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar