Summa sidvisningar

söndag 26 maj 2013

Kaffesumpen säger.....



Dagens  kaffesump säger.... 

Sumpen är rolig, ibland är det bara lite lite sump och den PRATAR, nästa gång är det mycket sump och den säger inget alls :) Det händer också att sumpen, har som pratar färdigt, jag lägger in inlägget och sen tittar jag igen i samma sump då kommer det mer, då blir det bonussump :)

Sumpen vill att Du ska släppa på Ditt försvar, våga vara sårbar, utan att vara arg eller undergiven för är Du singel, kommer en ny kärlek in i Ditt liv och även nya vänner, och har Du relation har ni möjlighet att komma varandra närmare.
Kram Birgitta
Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET 
0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 
Tack för att Du delar inlägget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar