Summa sidvisningar

lördag 24 november 2012

En paus :)


 Hej på er alla läsare! 

Jag påbörjar min semester, så det tar några veckor innan det kommer någon sump, men slumpa en tidigare, dom fungerar ändå :)


ATT RINGA MIG? 

Jag är tillbaka i min telefon, se nedan, fom den 10/12
Vill du träffa mig?  Kom på Storseans 26/12,  mer info nedan

Vill Du höra mig? Lyssna på radio Krokom på Onsdag 12/12, se mer info nedan.


Stor varm kram till er alla som gett mig så mycket med sumpen!

Birgitta Werner 
Och tack alla ni som delar inlägget, så roligt att ni är så många som läser!



Vill du veta mer om din framtid?

 eller vad som hindrar dina drömmar?

Ring mig

MÅNDAG-TORSDAG 18-22

ÖVRIGA TIDER OCH DAGAR SVARAR JAG BARA JAG ÄR HEMMA
INGET SVAR =INGEN KOSTNAD

 tel
 0939-114 77 88 

10 min ca 200kr 
20 min ca 400 kr 

(telefon med kontant kort fungerar ej.)
Ingen tidsbokning behövs.och vill du läsa mer om mig titta in på  

http://www.birgittawerner.se/

KALENDER



RADIO KROKOM

ONSDAG 12/12 

kl 9,00

Jag med som deras Medium
Maila gärna frågor och telefonnummer, du får vara anonym i sändning
Det går också att lyssna i efterhand via vebben.
Telnummer 0640-32120

STORSEANS ÖSTERSUND

ANNANDAG JUL 26/12-12

FÖRKÖP 

Betala in till Bankgiro 5189-8617 
Biljetter skickas med brev.

 Kl 18-20, insläpp från kl 17,30. 200 kr
80 sittplatser.
Birgitta Werner

Varmt Välkomna! 
info maila eller ring 0763-355000








Julklappstips!
Mycket fint ute ...
http://www.tradera.com/auktioner/Bitta1961
Tack för att Du delar inlägget!
kanalisering som hjälpmedel, kärlek ekonomi, pengar, HINDRAR FRAMGÅNG, förstärka önskningar, jobb, framtid, urprung deprission, sorg, tidigare liv, utbränd, 
chock, beroende, speberonde, hetsätning, bulimi, anorexia, ätstörning, sömnsvåri trött, stress, panikångest, ångest, inga relationer fungerar, relationer,cellminnen, trauma,  frigid, över sexuell, djurkomunikation, djur homeopati, drömtydning, andlig utveckling, personlig utveckling, sierska, spådam, spåkärring, klarhet klarsynthet, intution,sia, siare spå ,, husrensning, spöken, andar, kanalisering, medium, häxa Vilka är dina mediala förmågor, lyckas som chef, lyckas som föräldrer, hitta din kärlek,blockeringar, ungdoms problem, hormon problem, linje, livsfas, postpartumdeprission, kolik, sömnproblem, medium, ensam, ensamhet, självmords benägen, hjälp, självmord, PMS, klimakteriet, klimakteriekossa, negativa tankar, bort tappat, försvunnet, psykos, homeopatmedel, synsk, medial, seans, PMD, PMS, ADHD, aoutomatskrift, medium, medila, coach, coaching, distans healing, tarot, dåtid, nutid, pendel, andlig, zen,spiritist, andeskådare,
 Postpartumdepression eller förlossningsdepression   , vägledning, klärvoajant,sibylla, fjärrskåderska,ilivsrådgivning  Företagare= fastnat   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar