Summa sidvisningar

lördag 24 oktober 2015

Lördagen den 24/10-15 kaffesump säger....var lat

Vill du ha en egen kaffesump? Jag spår dig på ljudfil 
och mailar den till dig så du kan höra mitt svar och ha det sparat 
200 kr
Swisha GÅVAETT och dina initialer till 0763355000 
eller till 
OBS skriv GÅVAETT och dina initialer till Swedbank clearingnr 81471 konto 9940342307  

sen maila dina frågor till bitta1961@gmail.com

Du kan fråga om allt möjligt som kärlek, ekonomi, arbete,tidigare liv eller helt enkelt "vad kommer för mig" 
HUSRENING, vilka som finns med dig från andra sidan

Du kan också fråga om till exempel ursprung till dåligt mående och jag rekommenderar Homeopatmedel som läker chocker, ångest, sömnbesvär, oro, rädslor, ilska, undergivenhet, depression, sorg, kärlekssorg, PMS, eksem, kolik, 
 mm mm.
Du kan maila hur många frågor du vill 

Jag svarar så snart jag kan
Kram Birgitta

Lördagens kaffesump säger..


Fredagens kaffesumps säger..

haha jag var bara tvungen att filma mig och min GPSs samtal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar