Summa sidvisningar

lördag 8 september 2012

Lördag 8/9-12 kaffesumpen, till er som läser....




TITTA GÄRNA IN PÅ MINA ANNONSER PÅ TRADERA
http://www.tradera.com/auktioner/Bitta1961  
Vill du veta mer om din framtid?

 eller vad som hindrar dina drömmar?

Ring mig

MÅNDAG-TORSDAG 18-22


Övriga dagar och tider, svara jag bara jag är hemma
och inget svar = ingen kostnad

 
0939-114 77 88 


20 min ca 400 kr 10 min ca 200kr

(telefon med kontant kort fungerar ej.)
Ingen tidsbokning behövs.och vill du läsa mer om mig titta in på  

http://www.birgittawerner.se/

STORSEANS
 Söndagen den 30/9
Har jag Seans hemma hos mig, ligger som ett öppet evenemang på
 Facebook.

https://www.facebook.com/events/114096225406011/ 


Dagens kaffesump säger...



Lev här och NU! Var nyfiken

Lita till att Du kan och vet, var öppen för att lära Dig nya saker

Att kunna lita till att allt löser sig är en skön känsla,

Tillhör Du dem som somnar med tankar och vaknar av tankar?
om Du nu kan somna?

Det finns väldigt bra homeopatmedel för det och kan läsa mer om det på min hemsida, och RING mig så ger jag råd :)
Länk finns här ovanför.

Tillåt Dig att njuta av ALLT som är DU, allt vad Du har och äger just nu, alla Du har i Din vänkrets och familj just nu, fastna INTE i det Du INTE har :)

Kram
Birgitta

Tack för att Du delar inlägget!
kanalisering som hjälpmedel, kärlek ekonomi, pengar, HINDRAR FRAMGÅNG, förstärka önskningar, jobb, framtid, urprung deprission, sorg, tidigare liv, utbränd,  
chock, beroende, speberonde, hetsätning, bulimi, anorexia, ätstörning, sömnsvåri trött, stress, panikångest, ångest, inga relationer fungerar, relationer,cellminnen, trauma,  frigid, över sexuell, djurkomunikation, djur homeopati, drömtydning, andlig utveckling, personlig utveckling, sierska, spådam, spåkärring, klarhet klarsynthet, intution,sia, siare spå ,, husrensning, spöken, andar, kanalisering, medium, häxa Vilka är dina mediala förmågor, lyckas som chef, lyckas som föräldrer, hitta din kärlek,blockeringar, ungdoms problem, hormon problem, linje, livsfas, postpartumdeprission, kolik, sömnproblem, medium, ensam, ensamhet, självmords benägen, hjälp, självmord, PMS, klimakteriet, klimakteriekossa, negativa tankar, bort tappat, försvunnet, psykos, homeopatmedel, synsk, medial, seans, PMD, PMS, ADHD, aoutomatskrift, medium, medila, coach, coaching, distans healing, tarot, dåtid, nutid, pendel, andlig, zen,spiritist, andeskådare, vägledning, klärvoajant,sibylla, fjärrskåderska,ilivsrådgivning  Företagare= fastnat      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar