Summa sidvisningar

lördag 15 september 2012

Lördag 15/9-12 Kaffesumpen, till er som läser.....



Kandelabrar 1800-talet
Spiklykta antik..
Skomakarlampa med lod
STOR fäll / fälltäcke
Jag har en massa fina saker ute
TITTA GÄRNA IN PÅ MINA ANNONSER PÅ TRADERA
http://www.tradera.com/auktioner/Bitta1961



Dagens kaffesump säger...

Sätt gränser :)

Ser hur Du trycker ner och talar illa till Dig själv
 Är det Du själv som slösar din tid på att klandra Dig själv?

Var alltid varm och omtänksam mot Dig själv som Du är mot andra.

Bli medveten om det mönster som Du har och använder emot Dig själv, lyssna till orden och vänd dem till motsatsen.

Om en vän eller ett barn skulle berätta för Dig att dom pratade till sig själva som Du pratar till Dig, hur skulle Du råda dem då? använd det rådet till Dig själv :)

Tag vara på barnet inom Dig och ge barnet kärlek, omtanke och roliga aktiviteter.

Gör dagen och livet enkelt, grubbla inte, släpp gammalt skit som hänt, går ändå inte att göra något åt just nu iaf.

Byt ut negativa tankar till något positivt och njut av dagen med "julklapps förväntan"
Fokusera på vad Du vill göra, vad Du vill äga, i framtiden istället för att slösa livstid på gammalt och elakt emot Dig själv.

Om det är tufft och inte släpper, ring mig så kan jag ge råd.

Stor kram och ha en härlig helg!
Birgitta
Ett litet PS :) hur jag än försökte kunde jag inte ta bort ett ända foto,  3 belysning och en varm fäll :) betyder, se med klarhet och ljus ( glädje) och var omtänksam *S* )


Har Du negativa känslor, sorg, ensamhets känslor, rädslor mm

Vill du veta mer om din framtid?

 eller vad som hindrar dina drömmar?

Ring mig

MÅNDAG-TORSDAG 18-22

ÖVRIGA TIDER OCH DAGAR SVARAR JAG BARA JAG ÄR HEMMA
INGET SVAR =INGEN KOSTNAD

 
0939-114 77 88 

20 min ca 400 kr 10 min ca 200kr

(telefon med kontant kort fungerar ej.)
Ingen tidsbokning behövs.och vill du läsa mer om mig titta in på  

http://www.birgittawerner.se/

STORSEANS

 Söndagen den 30/9

Har jag Seans hemma hos mig, ligger som ett öppet evenemang på
 Facebook.

Tack för att Du delar inlägget!
kanalisering som hjälpmedel, kärlek ekonomi, pengar, HINDRAR FRAMGÅNG, förstärka önskningar, jobb, framtid, urprung deprission, sorg, tidigare liv, utbränd,  
chock, beroende, speberonde, hetsätning, bulimi, anorexia, ätstörning, sömnsvåri trött, stress, panikångest, ångest, inga relationer fungerar, relationer,cellminnen, trauma,  frigid, över sexuell, djurkomunikation, djur homeopati, drömtydning, andlig utveckling, personlig utveckling, sierska, spådam, spåkärring, klarhet klarsynthet, intution,sia, siare spå ,, husrensning, spöken, andar, kanalisering, medium, häxa Vilka är dina mediala förmågor, lyckas som chef, lyckas som föräldrer, hitta din kärlek,blockeringar, ungdoms problem, hormon problem, linje, livsfas, postpartumdeprission, kolik, sömnproblem, medium, ensam, ensamhet, självmords benägen, hjälp, självmord, PMS, klimakteriet, klimakteriekossa, negativa tankar, bort tappat, försvunnet, psykos, homeopatmedel, synsk, medial, seans, PMD, PMS, ADHD, aoutomatskrift, medium, medila, coach, coaching, distans healing, tarot, dåtid, nutid, pendel, andlig, zen,spiritist, andeskådare, vägledning, klärvoajant,sibylla, fjärrskåderska,ilivsrådgivning  Företagare= fastnat      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar