Summa sidvisningar

måndag 23 juli 2012

Dagens 23/7 kaffesump, till er som läser.

Solen kommer och det är lika med, energi!
 Energin ligger stor i koppen och drar igång mycket, en del ska avslutas,
 för att nytt ska komma in i ditt liv.
Var inte rädd, var öppen i Ditt hjärta så allt nytt kan komma in i Ditt liv.
Hitta DITT egna jag och sluta följ andras påståenden eller Dina egna negativa tankar om Dig själv :)
Håll fast vid Dina drömmar och ta första steget idag.
Kaffe sumpen är rolig, den "pratar" så mycket att jag inte hinner med :) och det i sin tur kan stå för att snabba positiva händelser hjälper dig på vägen, var bara öppen! :)
Ha en toppen dag!
Kram
Birgitta

PS. tryck på F et nedan så delar du inlägget på Fejjan. Tack för hjälpen :) DS.


Vill du veta mer om din framtid? eller vad som hindrar dina drömmar?
Ring mig
OBS NYA TIDER!
SÖNDAG-TORSDAG 18-22

0939-114 77 88

20 min ca 398 kr 10 min ca 199 kr
Ingen tidsbokning behövs.
Välkommen
Birgitta


och vill du läsa mer om mig titta in på  http://www.birgittawerner.se/ 

PS. Övriga tider, svara jag bara jag är hemma
och det är INGA kostnader fören jag svarar :) DS.



http://www.tradera.com/hylla-kokshylla-badrumshylla-nordisk-lantstil-se-foto--auktion_341130_160337030
...och jag har en del ute på Tradera
kanalisering som hjälpmedel, kärlek ekonomi, pengar, HINDRAR FRAMGÅNG, förstärka önskningar, jobb, framtid, urprung deprission, sorg, tidigare liv, utbränd, trött, stress, panikångest, ångest, inga relationer fungerar, relationer,cellminnen, trauma, chock, beroende, speberonde, hetsätning, bulimi, anorexia, ätstörning, sömnsvårigheter, frigid, över sexuell, djurkomunikation, djur homeopati, drömtydning, andlig utveckling, personlig utveckling, sierska, spådam, spåkärring, klarhet klarsynthet, intution,sia, siare, husrensning, spöken, andar, kanalisering, medium, häxaVilka är dina mediala förmågor, lyckas som chef, lyckas som föräldrer, hitta din kärlek,blockeringar, undoms problem, hormon problem, linje, livsfas, postpartumdeprission, kolik, sömnproblem, medium, ensam, ensamhet, självmords benägen, hjälp, självmord, PMS, klimakteriet, klimakteriekossa, negativa tankar, bort tappat, försvunnet, psykos, homeopatmedel, synsk, medial, seans, PMD, PMS, ADHD, aoutomatskrift, distans healing, dåtid, nutid, pendel, andlig, zen,spiritist, andeskådare, vägledning, klärvoajant,sibylla, fjärrskåderska, sibylla, livsrådgivning) Företagare= fastnat                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar