Summa sidvisningar

torsdag 22 oktober 2015

Torsdagen 22/10-15 Kaffesumpen säger....

Vill du ha en egen kaffesump? Jag spår dig på ljudfil 
och mailar den till dig så du kan höra mitt svar och ha det sparat 
200 kr
Swisha GÅVAETT och dina initialer till 0763355000 
eller till 
Swedbank clearingnr 81471 konto 9940342307  OBS skriv GÅVAETT och dina initialer

sen maila dina frågor till bitta1961@gmail.com

Du kan fråga om allt möjligt som kärlek, ekonomi, arbete,tidigare liv eller helt enkelt "vad kommer för mig" 
HUSRENING, vilka som finns med dig från andra sidan

Du kan också fråga om till exempel ursprung till dåligt mående och jag rekommenderar Homeopatmedel som läker chocker, ångest, sömnbesvär, oro, rädslor, ilska, undergivenhet, depression, sorg, kärlekssorg, PMS, eksem, kolik, 
 mm mm.
Du kan maila hur många frågor du vill 

Jag svarar så snart jag kan
Kram Birgitta

Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Jag är med i nr 5  i tidningen Nära, 
och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa Magkänsla.nu för 
100 kr FRI FRAKT(ord 190 kr)
en bok som hjälper Dig hur du ska lyssna till din intuition och Magkänsla
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

260 kr FRI FRAKT 
mer info hittar du här  Werners bokförlag
Torsdagens kaffesump säger...

Onsdagens kaffesump säger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar