Summa sidvisningar

måndag 6 juli 2015

Måndagen den 6/7-15 dagens andra kaffesump som säger.....



Måndagens andra kaffesump på ljudfil
Energierna pockar på så jag gör en sump till på ljudfil
Kontakta mig!

Det enklaste sättet att nå mig från nu och ett tag framöver är att Jag spår dig på ljudfil och mailar den till dig så du kan höra mitt svar och ha det sparat 

200 kr
Swisha GÅVAETT till 0763355000
eller till konto 8147-1,994 034 230-7  OBS skriv GÅVAETT och dina initialer
sen maila din fråga till bitta1961@gmail.com

Du kan fråga om allt möjligt som kärlek, ekonomi, arbete,tidigare liv eller helt enkelt "vad kommer för mig" 

Du kan också fråga om till exempel ursprung till dåligt mående och jag rekommenderar Homeopatmedel som läker chocker, ångest, sömnbesvär, oro, rädslor, ilska, undergivenhet, depression, sorg, kärlekssorg, PMS, eksem, kolik, mm mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar