Summa sidvisningar

tisdag 2 juni 2015

Tisdagen den 2/6-15 Kaffesumpen säger.....

Jag spår dig 
Jag läser in Ditt svar på en ljudfil och skickar den till Din mail, 

200 kr
Swisha GÅVAETT till 0763355000
eller till konto 8147-1,994 034 230-7  OBS skriv GÅVAETT och dina initialer
sen skickar du smsa med din fråga och mail dit du vill ha ditt svar
Du kan fråga om till exempel ursprung till dåligt mående och rek. homeopatmedel, kärlek, ekonomi, arbete,tidigare liv eller helt enkelt "vad kommer för mig" mm. mm

Jag svarar så snart jag kan 
Kram Birgitta

STORSEANS 7/6-15 kl 18,00
Östersund
Två härliga timmar med hälsningar från andra sidan och du har möjlighet att ställa frågorinfo
Storseans


ERBJUDANDE!
I numret som kommer nu i tidningen Nära är jag med
köp mina bocker 


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Jag är med i nr 5  i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa Magkänsla.nu för 
100 kr FRI FRAKT(ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

260 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Tag inget förgivet 
Låter som hårt men ursprunget till ordet är FÖRE GIVET
 Hälsningen är att ,lyssna.
Allt för ofta "vet" vi vad folk menar när dom berättar något och slutar lyssna, eller så "vet" vi inte men låtsas förstå och glömmer ställa frågor 
Dagens sump hälsar oss att lyssna, att vara engagerade, att lära oss mer
så tag inget "föregivet" Det läker  också den som "ger" det hindrar Dig från att fantisera och skapar närhet

allt som allt i sumpen är det stark energi, mycket som kommer inom kort och jag ser en resa, nya bäbisar och en större summa pengar

Skickar med Söndagens underbara sump en gång till 
läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT
Kram
Birgitta Werner
Lilla mässan i Östersund 3-4 Oktober 2015
För kropp, knopp och själ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar