Summa sidvisningar

måndag 4 maj 2015

Måndagen den 4/5-15 Kaffesumpen säger......

PÅ GÅNG
Tack alla fantastiska utställare och besökare till Lilla Mässan 
och varmt Välkommen till hösten igen!


Radio Krokom
ONSDAGEN DEN 15/4 kl 10,00 
Var jag med som deras Medium
Lyssna, ring eller maila en fråga eller lyssna i efterhand
info finns i länken

Ring Mig
Birgitta Werner
0939-1147788
Telefontid Tisdag 5/5-15 kl 11-13
Andekontakt, homeopatisk konsultation för värk, sorg eller ångest, coachning, husrening, framtid, tidigare liv, kärlek och relationer, arbete / studier, ursprung sorg/ depressioner, bort tappat , försvunnet mm. mm.

Känd från Sveriges radio Jämtland, Radio Krokom



ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

290 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....

Ägna tid till Dig själv
Bli medveten om Du jobbar på och under tiden försöker lösa andras problem  släpp det och avsätt isf tid för andras problem så Du kan övrig tid vara i Dig själv...det skapar energi

För många år sedan (8-10) kom en man med kamera till mig för att få kontakt med sin morfar,
 i Torsdagen den 12/3 sändes det i TV2 
läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar