Summa sidvisningar

lördag 16 maj 2015

Lördagen den 16/5-15 kaffesumpen säger.....

KAFFESUMPEN SÄGER.....

Läkning och skydd
Underbar sump!
Du har så starkt skydd, hälsar dem Du har på andra sidan
Slösa aldrig mer tankar på elände och olycka

När jag tolkar sumpen och sen skriver blir det som "platt" känslan är så stark!

Du läker nu gammalt och det kan visa sig som sorg, släpp det bara , analysera ej, bara acceptera och säg till Dig själv " Tack! jag har nu läkt gammalt skit" :) och det styr Dig ej längre
Njut av allt som fungerar och tag bara emot 

läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT
Kram

Birgitta Werner
Jag har semester ett tag nu och framöver, aktuell telefontid kommer att publiceras här i bloggen

Har ni frågor, maila eller ring till Radio Krokom jag är med där Onsdagen 27/5 kl 10,00


Andekontakt, homeopatisk konsultation för värk, sorg eller ångest, coachning, husrening, framtid, tidigare liv, kärlek och relationer, arbete / studier, ursprung sorg/ depressioner, bort tappat , försvunnet mm. mm.

Känd från Sveriges radio Jämtland, Radio Krokom


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

290 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar