Summa sidvisningar

fredag 1 maj 2015

Fredagen den 1/5-15 Kaffesumpen säger.....

PÅ GÅNG

I MORGON!
Lilla mässan i Östersund 2-3 Maj 2015
Varmt Välkomna!

Gilla och dela evenemanget
 2x2 FRIBILJETTER dragning Fredag kväll ca 21,00
och du kan dela flera gånger och får då större chans
Medialt, massage, smycken, coach, yoga, drömtydning, huvudmassage, naglar, Spraytan, konsthantverk, magnetsmycken, hälsokost, homeopati, healing mm mm
Se utställarna HÄR



Radio Krokom
ONSDAGEN DEN 15/4 kl 10,00 
Var jag med som deras Medium
Lyssna, ring eller maila en fråga eller lyssna i efterhand
info finns i länken

Träffa mig på Lilla mässan i helgen
Birgitta Werner Medium 
Mässerbjudande: 
Medialrådgivning ca 15 min 250 kr
Bildtolkning 100kr
Du rita en enkel teckning och jag tolkar den ( du behöver inte vara konstnär :) )
Mina böcker finns till försäljning på mässan
Magkänsla 100 kr Drömlexikon 150 kr

Andekontakt, homeopatisk konsultation för värk, sorg eller ångest, coachning, husrening, framtid, tidigare liv, kärlek och relationer, arbete / studier, ursprung sorg/ depressioner, bort tappat , försvunnet mm. mm.


Känd från Sveriges radio Jämtland, Radio Krokom



ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

290 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Trumpeter, fyrverkerier och konfetti
Du firar, styrka och glädje
Gammalt har nu släppt taget och det nya tar fart
Mirakler sker!

För många år sedan (8-10) kom en man med kamera till mig för att få kontakt med sin morfar,
 i Torsdagen den 12/3 sändes det i TV2 
läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar