Summa sidvisningar

måndag 27 april 2015

Onsdagen den 29/4-15 Kaffesumpen säger.......

PÅ GÅNG

TRE DAGAR KVAR
Lilla mässan i Östersund 2-3 Maj 2015

Gilla och dela evenemanget
för varje "gilla" och dela lottar vi ut 2 FRIBILJETTER 
och du kan dela flera gånger och får då större chans
Medialt, massage, smycken, coach, yoga, drömtydning, huvudmassage, naglar, Spraytan, konsthantverk, magnetsmycken, hälsokost, homeopati, healing mm mm
Se utställarna HÄR



Radio Krokom
INGEN RADIO SÄNDNING MED MIG I DAG

Lyssna, ring eller maila en fråga eller lyssna i efterhand
info finns i länken
Nästa gång blir Onsdagen den 29/4 kl 10,00

Jag har inga fasta telefontider nu utan chansa eller så syns det i aktuell kaffesump
och kom till Lilla Mässan och träffa mig personligen

Vad behöver du se klart på för att förändra gamla mönster?
Kärlek? arbete? ekonomi?
jag ger också homeopatisk konsultation som hjälper/ läker ångest, sorg, värk, 
PMS, sömnproblem, chocker
kärlekssorg mm. mm.

 ca 10-15 minuter och kostar 200-300 kr

Ring mig 0939-1147788
Ditt Medium / coach
Birgitta Werner



ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

290 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....

Du har tur!
I bland vet men inte vilken otrolig tur man haft för det kanske inte hände något alls
Njut av allt som fungerar just nu och mer tur kommer

För många år sedan (8-10) kom en man med filmkamera till mig för att få kontakt med sin morfar,
 i Torsdagen den 12/3 sändes det i TV2 
läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar