Summa sidvisningar

lördag 18 april 2015

Lördagen den 18/4-15 Kaffesumpen säger.....

PÅ GÅNG

Lilla mässan i Östersund 2-3 Maj 2015

läs mer om de nu inbokade utställarna., uppdateringar gjord i dag..fler på väg in
VINN FRIBILJETTER
gilla och dela evenemanget
för varje "gilla" och dela lottar vi ut 2 FRIBILJETTER 
och du kan dela flera gånger och får då större chans

Se utställarna HÄR

Medialt, massage, smycken, coach, yoga, drömtydning, huvudmassage, naglar mm mm
Vi har ett par platser kvar, intresserad? maila mig   werner.birgitta@telia.com

Radio Krokom
ONSDAGEN DEN 15/4 kl 10,00 
Är jag med som deras Medium
Lyssna, ring eller maila en fråga eller lyssna i efterhand
info finns i länken

Vad behöver du se klart på för att förändra gamla mönster?
Kärlek? arbete? ekonomi?
jag ger också homeopatisk konsultation som hjälper/ läker ångest, sorg, värk, 
PMS, sömnproblem, chocker
kärlekssorg mm. mm.

 ca 10-15 minuter och kostar 200-300 kr

Ditt Medium / coach
Birgitta Werner

Jag har inga fasta telefontider nu utan chansa eller så syns det i aktuell kaffesump
och kom till Lilla Mässan och träffa mig personligen

Ring mig 0939-1147788


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 

Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

290 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....

Tag in "Julklappsförväntan" för nu kommer det mycket roligt in
Njut av allt Du inte vet och njut av längtan
Har Du sökt jobb eller utbildning så kommer det att gå bra
Många bebisar kommer inom kort
och igen kärlek, kärlek och kärlek
en liten varning
Gå inte in i andras konflikter, för du blir syndabocken

För många år sedan (8-10) kom en man med kamera till mig för att få kontakt med sin morfar,
 i Torsdagen den 12/3 sändes det i TV2 
läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar