Summa sidvisningar

lördag 11 april 2015

Lördagen den 11/4-15 Kaffesumpen säger....

PÅ GÅNG

Lilla mässan i Östersund 2-3 Maj 2015
läs mer om de nu inbokade utställarna...fler på väg in
VINN FRIBILJETTER, gilla och dela evenemanget
första vinnaren på FRIBILJETTER dras i dag! 
HÄR
Medialt, massage, smycken, coach, yoga, drömtydning, huvudmassage, fransfärgning, naglar mm mm

Radio Krokom
ONSDAGEN DEN 1574 kl 10,00 
Är jag med som deras Medium
Lyssna, ring eller maila en fråga eller lyssna i efterhand
info finns i länken

Vad behöver du se klart på för att förändra gamla mönster?
Kärlek? arbete? ekonomi?
jag ger också homeopatisk konsultation som hjälper/ läker ångest, sorg, värk, 
PMS, sömnproblem, chocker
kärlekssorg mm. mm.

 ca 10-15 minuter och kostar 200-300 kr

Ditt Medium / coach
Birgitta Werner

Jag har varit sjuk och flyttat så det har varit och är lite si och så med mina telefontider

 CHANSA! inget svar ingen kostnad
Ring mig 0939-1147788
och jag lägger in i delningen av dagens kaffesump dags aktuella tider, eller som sagt chansa


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för

290 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Ge inte upp
Allt har en lösning och den kommer inom kort
Ser ett litet frö som har fått en grodd

Var uppmärksam på Dina tankar, Du bör aldrig ge Dig själv eller andra skuldkänslor, Du bör aldrig tänka eller prata illa om andra eller Dig själv

Jag har fått in det här i tidigare sumpar men igen påminner den Dig om att mirakler sker, så acceptera negativa och rädda tankar och håll fokus på det Du VILL ha och göra för det nya är på gång

För många år sedan (8-10) kom en man med kamera till mig för att få kontakt med sin morfar,
 i Torsdagen den 12/3 sändes det i TV2 
läs de två underbara slumpade äldre sumparna, dom räknas som aktuella då du läser dem

Jag har siat väder mm för våren försommaren
Siat Söndagen den 15/3-15 SIAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar