Summa sidvisningar

lördag 14 februari 2015

Lördagen den 14/2-15 kaffesumpen säger......


Vad kommer för dig 2015? vad behöver du se klart på för att förändra gamla mönster?
Kärlek? arbete? ekonomi?
jag ger också homeopatisk konsultation som hjälper/ läker ångest, sorg, värk, 
PMS, sömnproblem, chocker
kärlekssorg mm. mm.

 ca 10-15 minuter och kostar 200-300 kr

Ditt Medium / coach
Birgitta Werner

Telefontider Måndag-Onsdag kl 18-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
Ring mig 0939-1147788


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 
130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)

och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för
290 kr FRI FRAKT 
LÄS MER HÄR

I  Onsdags förra veckan
Var jag med i Radio Krokom som deras Medium
borttappat, framttid, tidigare liv mm
Lyssna,i efterhand
info finns i länken
varje Onsdag jämna veckor är jag med i radio Krokoms som deras Medium

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Ser en STOR boll av ljus som kommer, farten ökar ju närmare den kommer 
(framme fom nu till om ca en månad)

Allt kommer att gå väldigt fort när den är framme och ger Dig massor av energi
Drömmar förverkligas och annat avslutas
Som jag känt tidigare är energierna starka nu under 2015
2015 är det år allt läggs tillrätta

Här har jag två äldre sumpar som du kan läsa, för dom blir aldrig gamla

Här  kan du läsa vad jag siat SIAT
Kram Birgitta
Tack för att du delar inlägget <3




kanalisering som hjälpmedel, kärlek ekonomi, pengar, HINDRAR FRAhttps://www.facebook.com/MeraHundCoachingPaNatetMGÅNG, förstärka önskningar, jobb, framtid, urprung deprission, sorg, tidigare liv, utbränd, 
chock, beroende, speberonde, hetsätning, bulimi, anorexia, ätstörning, sömnsvåri trött, stress, panikångest, ångest, inga relationer fungerar, relationer,cellminnen, trauma,  frigid, över sexuell, djurkomunikation, djur homeopati, drömtydning, andlig utveckling, personlig utveckling, sierska, spådam, spåkärring, klarhet klarsynthet, intution,sia, siare spå ,, husrensning, spöken, andar, kanalisering, medium, häxa Vilka är dina mediala förmågor, lyckas som chef, lyckas som föräldrer, hitta din kärlek,blockeringar, ungdoms problem, hormon problem, linje, livsfas, postpartumdeprission, kolik, sömnproblem, medium, ensam, ensamhet, självmords benägen, hjälp, självmord, PMS, klimakteriet, klimakteriekossa, negativa tankar, bort tappat, försvunnet, psykos, homeopatmedel, synsk, medial, seans, PMD, PMS, ADHD, aoutomatskrift, medium, medila, coach, coaching, distans healing, tarot, dåtid, nutid, pendel, andlig, zen,spiritist, andeskådare, Postpartumdepression eller förlossningsdepression   , vägledning, klärvoajant,sibylla, fjärrskåderska,ilivsrådgivning  Företagare= fastnat   
medium, spå, kurs, medial utveckling, siat, sierska, rena hus, spöken, borttappat, medial grundutbildning, seans, kurs, försvunnen, tarot, magkänsla drömtydning
medium, spå, kurs, medial utveckling, siat, sierska, rena hus, spöken, borttappat, medial grundutbildning, seans, kurs, försvunnen, tarot, magkänsla drömtydning,  spå kaffesump, magkänsla,djurkommunikation, andar,  spöken, sorg, framtid, kärlek, drömlexikon,  spå kaffesump, magkänsla,djurkommunikation, andar,  spöken, sorg, framtid, kärlek, drömlexikon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar