Summa sidvisningar

torsdag 22 januari 2015

Torsdagen den 22/1-15 Kaffesumpen säger.....

Ring mig
Telefontid i dag Torsdag kl 11-13


Vad kommer för dig 2015? vad behöver du se klart på för att förändra gamla mönster?
Kärlek? arbete? ekonomi?

 tar ca 10-15 minuter och kostar 200-300 kr

Ditt Medium / coach
Birgitta Werner
Fasta telefontider Måndag-Onsdag kl 18-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
Ring mig 0939-1147788


ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)

och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för
290 kr FRI FRAKT 
KOM IHÅG ADRESSEN !
Beställ med att betala in till BG 5189-8617 eller Swish 0763-355000
läs mer 
I går Onsdag! kl 10,00!
var jag med i Radio Krokom som deras Medium
borttappat, framttid, tidigare liv mm
Lyssna i efterhand följ länken


KAFFESUMPEN SÄGER.....
Gamla sagor har vackra budskap
Leta ej det som gör ont utan håll fokus på det som ger glädje
Du har all styrka och kunskap för att leva Din dröm
...och den är snart här 

Jag har slumpat två äldre sumpar, räknas som ny varje gång man läser dem.
Här  kan du läsa vad jag siat SIAT
Kram Birgitta
Tack för att du delar inlägget <3
medium, spå, kurs, medial utveckling, siat, sierska, rena hus, spöken, borttappat, medial grundutbildning, seans, kurs, försvunnen, tarot, magkänsla drömtydning,  spå kaffesump, magkänsla,djurkommunikation, andar,  spöken, sorg, framtid, kärlek, drömlexikon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar