Summa sidvisningar

tisdag 30 december 2014

Tisdagen den 20/12-14 Kaffesumpen säger......

Vad kommer för dig 2015? ring mig!
 tar ca 10-15 minuter och kostar 200-300 kr
Telefontider 
Tisdag kl 18-21
Nyårsafton 13-21
Nårsdagen kl 18-21
Ditt Medium / coach
Birgitta Werner
(Ordinarie telefontid Måndag-Onsdag kl 18-21)

Vad kommer för dig 2015? vad behöver du se klart på för att förändra gamla mönster?

Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
Ring mig 0939-1147788



ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 
Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr)
Beställ med att betala in till BG 5189-8617 eller Swish 0763-355000
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för
290 kr FRI FRAKT
KOM IHÅG ADRESSEN !
läs mer 

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Starka känslor kommer fram
avslut och nystart
allt läggs tillrätta och stor framgång kommer
Mirakler sker!

se mina telefontider överst som gäller tom Nyårsdagen.

Jag har slumpat två äldre sumpar, räknas som ny varje gång man läser dem.
Jag värnar om människor, visste du det här?
Kram Birgitta
Tack för att du delar inlägget <3

medium, spå, kurs, medial utveckling, siat, sierska, rena hus, spöken, borttappat, medial grundutbildning, seans, kurs, försvunnen, tarot, magkänsla drömtydning,  spå kaffesump, magkänsla,djurkommunikation, andar,  spöken, sorg, framtid, kärlek, drömlexikon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar