Summa sidvisningar

onsdag 19 november 2014

Onsdagen den 19/11-14 Kaffesumpen säger.......

Vad kommer för dig 2015?
Ditt Medium / coach
Birgitta Werner
Telefontid Måndag-Onsdag kl 18-21
Övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad
0939-1147788

ERBJUDANDE
Läs om mina böcker
NY UPPLAGA! 
Drömlexikon och  Magkänsla.nu 

OBS! HAR FÅTT BETALT MEN EJ ADRESS FRÅN M.S. :) maila din adress!!


Min bok Magkänsla.nu kommer att bli omskriven i tidningen Nära, och det firar jag med att ge alla mina läsare möjligheten att köpa den nu för 130 kr FRI FRAKT (ord 190 kr betala)
 in till BG 5189-8617 eller Swish 0763-355000
och beställ Drömlexikonet samtidigt och du får båda böckerna för
290 kr FRI FRAKT
läs mer 

KAFFESUMPEN SÄGER.....
Hälsning från andra sidan
Dem Du har på andra sidan ger Dig stöd och skydd
Du är innerligt älskad!
Var trygg!

Jag har slumpar två äldre sumpar, räknas som ny varje gång man läser dem.

Kram Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar