Summa sidvisningar

tisdag 20 maj 2014

Tisdagen den 20/5-14 Kaffesumpen säger.......

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

PÅ GÅNG

Kurs i Spå i kaffesump
Medial grundutbildning på distans

Första föreläsningen blir i början av Maj och du behöver inte vara rädd att missa en föreläsning, för du tillhör gruppen i 4 månader och har fri tillgång till alla föreläsningar under den tiden
och du behöver INTE föreläsningar för att komma igån och spå, det materialet skickas till dig så fort du betalat in

och inom några dagar har jag möjlighet att erbjuda delbetalning genom Klarna
Läs mer här

Resor
Se och upplev nya saker
Var nyfiken!
Gläds åt allt Du inte kan och njut av att lära nytt
Ser hur Du gör en resa inom Dig själv och utanför Dig själv

Telefontid Måndag-Onsdag kl 18-21, 
övriga dagar och tider CHANSA! inget svar ingen kostnad

Jag har siat väder och lite skvaller framöver det hittar du  HÄR
Du kan också gå in under Etiketter och slumpa en äldre sump, för den blir då aktuell

Kram Birgitta
Onsdagen den 14/5 kl 10,00
var jag med i Radio Krokom som deras Medium
Lyssna på reprisen
klicka  HÄR

Nytt inlagt på Auktioner

länk hittar du  HÄR
Trädgårdsbänk

Knoppbräda och antikt sminkbord 





Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar