Summa sidvisningar

söndag 4 maj 2014

Söndagen den 4/5-14 Kaffesumpen säger......

Ditt medium Birgitta Werner

RING MIG!
Måndag - Onsdag kl 18-21

ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR jag om jag har möjlighet
Chansa ! inget svar, ingen kostnad

LÄS MER OM MIG HÄR

20 min kostar 400 kr, 10 min kostar 200 kr
0939-1147788
Birgitta Werner

 Onsdagen den 30/4 kl 10,00  var jag med i  
RADIO KROKOM som deras Medium, lyssna på reprisen  
klicka  HÄR
Du är utvald
Efter en tuff period kommer nu uppskattning, uppvaktning och Du får en känsla av trygghet och värde
Du är utvald och har starkt beskydd från andra sidan,
 släpp behovet av kontroll och andra rädslor och följ bara med i livet 

Lördagens sump hittar du HÄR
Fredagens sump hitta du HÄR
Torsdagens sump hittar du HÄR
Onsdagens sumpar hittar du HÄR och HÄR
Jag har siat väder och lite skvaller framöver det hittar du  HÄR

(Läs min bok Magkänsla.nu mer info längre ner)
Kram Birgitta

PÅ GÅNG
Är Du intresserad av att gå en kurs i att Spå i kaffesump, maila isf mig ?
den kommer att ha 4 föreläsningar via Skype och har du inte tillgång till det löser jag via din telefon så du kan lyssna
Gå på kurs och var hemma :)
En djupgående kurs som i starten ger dig möjlighet att spå och tolka kaffesumpen, och du behöver inte dricka kaffe :), och allt det du då lär dig på min kurs är också grunden till allt inom det andliga, kanalisering, andekontakt, sia, healing mm mm
mer info kommer, maila din intresseanmälan
bitta1961@gmail.com


INREDNING, KURIOSA I BUTIKEN OCH AUKTIONER
ÄLVANS antikt & kuriosa
BUTIKEN STÄNGD ETT TAG FRAMÖVER, vill du in och titta ring eller mail!

TILL SALU finns under etiketten TILL SALU eller titta in på Facebook, 


  AUKTIONER, lite mer foton och länkar finns HÄR
Flera olika antika bänkar ute

Tevagn råglas 60-talet




Mycket fina saker på auktioner mer kommer så håll koll :) 
skickar inom hela landet med Posten, Bussgods och Schenker

0763-355000
Välkommen
spå,spådom,kanalisering,sia,spå i kort, spå i kaffesump, sierska, siare,healing, rensa hus, spöken, andar, tarot, spå i spelkort, kurs, lär dig spå, spåkurs, tarot linje, medium, spå online, kurs online, spåkurs vebben, spå skype, drömtydning, symbol, lexikon, tyda drömmar, sorg, depression, sömnproblem, ångest, panikångest, homeopatmedel, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar