Summa sidvisningar

fredag 30 augusti 2013

Fredag 30/8-13 Kaffesumpen säger.....


Jämför Dig aldrig mer med andra!
Hedra dem som väcker Dig men avundas aldrig, för avund är bara tvivel på Ditt egna värde
Skapa Ditt egna och ärliga väg
För när Du är fullständigt sann och full av kärlek till Dig själv blir Din väg enklare även om Du inte vet var den ska sluta :)
Just Du är unik och värdefull, just Du behövs för att universum ska vara komplett!
(Mer om det och redskap finns att läsa i min bok Magkänsla.nu finns mer om den längre ner)
Varma kramar!
Birgitta


Ring mig
Vardagar Måndag-Onsdag kl 18-21 
ÖVRIGA DAGAR OCH TIDER SVARAR JAG OM JAG HAR MÖJLIGHET :)

0939-1147788

Läs om mina böcker Drömlexikon och  Magkänsla.nu och många har redan nu gjort stora förändringar
 i sina liv, 
vill du också göra det?
titta in under 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar